Skämt åsido, jag tror att dessa två herrar kommer lösa detta perfekt. Denna säsong är det bara eventuella ersättare till hahl och regin som kan behövas, plus 2-3 bra backar. Det klarar dom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skämt åsido, jag tror att dessa två herrar kommer lösa detta perfekt. Denna säsong är det bara eventuella ersättare till hahl och regin som kan behövas, plus 2-3 bra backar. Det klarar dom.