Frisco: glor på nbc själv, föredrar de amerikanska kommentatorerna.
Angående Stanley Cup så måste Detroit vinna i år... Zäta har inget bra slutspelsrekord i sin karriär (då menar jag hur det gått för hans respektive lag inte hur många poäng osv. han själv producerat)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Angående Stanley Cup så måste Detroit vinna i år... Zäta har inget bra slutspelsrekord i sin karriär (då menar jag hur det gått för hans respektive lag inte hur många poäng osv. han själv producerat)