1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1032192

Sv: Silly season 08/09
RocknRolf2: OK, så du tror seriöst att vi dels har råd att behålla RIKU med den dyraste lönen någonsin , å dels värva in 2-3 klassbackar (gärna NHL meriterade som det skriks om). Sanny- etablerad ja, landslagskille ja....betyder det automatiskt att han har en elitseriemässig topplön? Knappast. Koskinen hade prestationsbaserat kontrakt pga alla sina skador.Martinen var budgeterad ja, skellefte övertog dock hans lön och trots detta kommer vi förmodligen inte göra 7siffrig vinst.
Jag har aldrig sagt att vi är den fattiga bondklubben, men du skall inte på långa vägar heller tro att vi har samma plånbok som exempelvis FBK å Frölunda.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer