General_Moisio: Skön intervju med Stefan "jag är bara dum" Liv. Han var verkligen borta.
Grattis till Lill-Kenta? tjao.. Vet inte om jag har någon vidare respekt kvar för karln med tanke på hur han uppträtt, tycker han har blivit en väldigt konstig filur.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Grattis till Lill-Kenta? tjao.. Vet inte om jag har någon vidare respekt kvar för karln med tanke på hur han uppträtt, tycker han har blivit en väldigt konstig filur.