Jensen_12: Ja inte blir det tre nya backar till, utan förmodligen bara en, A-lags back i alla fall. Sen får vi väl se vad som görs med Ekman-Larsson och Mylläri om de kommer hit. Tycker det är lite dåligt med rykten för närvarande, har ingen något smaskigt att komma med?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Tycker det är lite dåligt med rykten för närvarande, har ingen något smaskigt att komma med?