JimmyH: Haha, tackar för rättningen, det stämmer det. Måste vara den minnesbilden jag har av honom (som powerplayback).
Kenny Jönsson har man följt någorlunda i Rögle och i landslaget men hur har Ragnarsson skött sig i Almtuna? Är han fortfarande den där elakingen man minns honom ifrån Philly?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kenny Jönsson har man följt någorlunda i Rögle och i landslaget men hur har Ragnarsson skött sig i Almtuna? Är han fortfarande den där elakingen man minns honom ifrån Philly?