träffade jimmy U, i dag i birsta pratade lite lätt om att kunna träffas, vi lite äldre som var med i klacken förr eller hitta på något jippo skulle vara kul. man är ju fortfarande med fast på håll ;) men det skulle vara kul att ställa sig i klacken och sjunga, som tex vi gjorde mot skellefteå borta då vi sjöng från värmning till efter slutsignalen :) men ja skulle vara kul att träffa er igen om ni finns kvar där ute någonstans mvh gaphalsen ;)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
träffade jimmy U, i dag i birsta pratade lite lätt om att kunna träffas, vi lite äldre som var med i klacken förr eller hitta på något jippo skulle vara kul. man är ju fortfarande med fast på håll ;) men det skulle vara kul att ställa sig i klacken och sjunga, som tex vi gjorde mot skellefteå borta då vi sjöng från värmning till efter slutsignalen :) men ja skulle vara kul att träffa er igen om ni finns kvar där ute någonstans mvh gaphalsen ;)
Timrå ik vi ger ALDRIG upp :)