Manderville: och förrästen....någon måste vell säga ja då och göra det till ett "A-lag" de kommer ju inte bara av sig själva!! eller ska alla tacka ja samtidigt annars kanska någon får spela i ett "B-lag" och du! Medans vi håller på... då kan ju Bäckis,Magnus,Tellqvist etc sticka för vad f.n gör dom i ett "B-lag" näe så här får de ju inte vara antingen A-lag eller B-lag man kan ju inte vara med för ÄRAN OCH STOLTHETEN I SITT MODERLAND