Manderville: Håller med dig att det är roligare att se ett Sverige med många Profiler, där spelarnas inviduella skicklighet oftas leder till fina resultat. Kvartsfinal är realistiskt, semi då har vi överpresterat. Däremot så hoppas jag Lundquist anländer snarast vilke borde öka sveriges chanser en aning. Men spelar vi som i första i natt då blir det tufft!
Däremot är det tragiskt att se så många profiler tacka nej. Dåligt tycker jag.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Kvartsfinal är realistiskt, semi då har vi överpresterat.
Däremot så hoppas jag Lundquist anländer snarast vilke borde öka sveriges chanser en aning.
Men spelar vi som i första i natt då blir det tufft!
Däremot är det tragiskt att se så många profiler tacka nej.
Dåligt tycker jag.