Manderville: Vilket stort jävla skämt denna match var. Sverige sämre på allt utom målvaktsspelet. Räknade allt som allt att Sverige hade 1 riktig målchans. Oj oj oj vad vi saknar Proffsen.
Ledin bäst bland forwards och Liv var kannon.
Överlever Sverige kvarten skall dom ha Bragdguldet. Nej nu blir det Finsk powerhockey om en kvart.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ledin bäst bland forwards och Liv var kannon.
Överlever Sverige kvarten skall dom ha Bragdguldet.
Nej nu blir det Finsk powerhockey om en kvart.