65selander: Mmm men ibland gör dom inga reklamavbrott när det borde vara det, som ikväll då man visade Murray som sitter o gäspar i 3 min.
Sen trycker man in några hastiga reklamavbrott när det inte borde vara det, som i förra matchen då man missade 40 sek av Sveriges PP "pga" reklamavbrott. Bullshit säger jag. Viasat gör sina reklamavbrott, visst, men inte "NÄR" dom ska vara.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sen trycker man in några hastiga reklamavbrott när det inte borde vara det, som i förra matchen då man missade 40 sek av Sveriges PP "pga" reklamavbrott.
Bullshit säger jag. Viasat gör sina reklamavbrott, visst, men inte "NÄR" dom ska vara.