klas klättermus: Typiskt, men inte helt oväntat. Fram med en ny, offensiv, ung och talangfull center.
Jag tänkte på det här igår. Erik Andersson har vi ju också kvar. Det är lätt att räkna bort honom då han varit skadad så ofta. Men han är en ytterst kompetent center som visade att det är ungefär samma skrot och korn i honom som den äldre brodern. Där har vi en framtidscenter av klass tror jag.
Sticker Regin måste vi dock ha en andracenter som är offensivt lagd. No doubt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag tänkte på det här igår. Erik Andersson har vi ju också kvar. Det är lätt att räkna bort honom då han varit skadad så ofta. Men han är en ytterst kompetent center som visade att det är ungefär samma skrot och korn i honom som den äldre brodern. Där har vi en framtidscenter av klass tror jag.
Sticker Regin måste vi dock ha en andracenter som är offensivt lagd. No doubt.