Blizzard: En spelare som bara spelar en del av en period och sedan lämnar till de övriga att vinna, borde själv inse att det var inte mycket han uträttade. När en spelare tas ut till en match räknar man med en full insats av honom. Om han lämnar in efter en halv period tror jag att han själv inser att det var mycket som blev ogjort. Att inte kunna spela hela matchen måste ses som sämre än att aldrig träffa målet! Om det dessutom ger straffet xX2min utvisning för laget vad säger då herr Blizzard? Vad står det i din bibel?Skrev du den själv??
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vad står det i din bibel?Skrev du den själv??