FairPlay: Jag säger det igen, om pucken kommit till ryssen så hade det varit en klockren tackling, det var det Murray läste. Sen tror jag inte att Murray vill impa på någon, om du inte visste så är det det fysiska spelat som Murray står för det är inget han har börjat med nu i VM.
Angående Foppa & Gustavsson tänker jag inte ens komentera
Sen kan du gå in på en annan sida och komma med dina patetiska inlägg!!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Angående Foppa & Gustavsson tänker jag inte ens komentera
Sen kan du gå in på en annan sida och komma med dina patetiska inlägg!!
Tre Kronor!!!!
Det är här man diskuterar Timrå!!!