1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1043309

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: TIK har ju varit ute efter en yngre förmåga hela tiden men fått nej tack från ett par spelare. Det hade man nog inte riktigt räknat med.
Det är inte lätt att hitta rätt ersättare till Halh och Regin, men det är heller inte alltid så lätt att hitta rätt back som ska "stå på tillväxt". Därav en sådan här lösning skulle jag tro. Inte så lätt nu mera för klubbar att tänka långsiktigt.

Sebbe som sjätteback är jag kluven till. Ibland vill jag, ibland vill jag inte. Men det som är säkert är att han i lugn och ro måste få en hel del chanser att spela in sig i laget. Så lär det väl också bli.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...