Uddan: Jag skulle nog kunna tro att det är större chans att Anton Axelsson försvinner tillbaka till Frölunda och Nubben än att Bagarn gör det.
Men jag träffade faktiskt Bagarn längs Avenyn i Götet efter en av Bruce-konserterna. Men jag kan lugna alla spekulanter att det var just konsert han varit på och inte hälsat på hemma hos Nubben med papper och penna ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Men jag träffade faktiskt Bagarn längs Avenyn i Götet efter en av Bruce-konserterna. Men jag kan lugna alla spekulanter att det var just konsert han varit på och inte hälsat på hemma hos Nubben med papper och penna ;)