JimmyH: Det spelar inte någon roll hur lika förklaringarna ser ut, vi ligger inte på samma nivå ändå. Jag lovar.
För länge sedan pratade jag om Dahlén för att få dig att öppna upp lite. Men det tjänar absolut ingenting till att hålla på och diskutera just honom för det är inte det som är det väsentliga. Vi håller oss med visioner och allt vad det innebär.
Nu får Nubben tillhöra en av europas största klubbar. För det har ju t.o.m. Hahl sagt. Vi får se hur han lyckas där helt enkelt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
För länge sedan pratade jag om Dahlén för att få dig att öppna upp lite. Men det tjänar absolut ingenting till att hålla på och diskutera just honom för det är inte det som är det väsentliga. Vi håller oss med visioner och allt vad det innebär.
Nu får Nubben tillhöra en av europas största klubbar. För det har ju t.o.m. Hahl sagt. Vi får se hur han lyckas där helt enkelt.