1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1049242

Sv: Apropå nånting...
JimmyH: Det är nog inte så dåligt intresse ändå. Det var någon som sa att vi drog mer folk än Giffarna. Om det har att göra med att vi har fler hemmamatcher vet jag dock inte.

Du och jag som brinner för TIK åker ju till arenan även om den skulle legat i Attmar. Det är det nog många som skulle gjort, men långt ifrån alla.
Handlar nog mycket om smidighet, bekvämlighet osv, osv. Att tider förändras, att folk vill ha något för pengarna.

Men det viktigaste av allt är ju själva laget och det som presteras på isen

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...