ralus: Klokt. Och Jonte kan mycket väl visa sig vara en bättre center än Wandell, det har du helt rätt i.
Min tanke var egentligen att det borde finnas två huvudalternativ som det jobbas kring. Att värva en dyr klasscenter och att då låta Jonte eller Pyörälä få vara center. Eller värva två ganska jämnbördiga renodlade centrar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Min tanke var egentligen att det borde finnas två huvudalternativ som det jobbas kring. Att värva en dyr klasscenter och att då låta Jonte eller Pyörälä få vara center.
Eller värva två ganska jämnbördiga renodlade centrar.