Uno Gordon: Expressen är av hävd usel på hockey i allmänhet och på hockey utanför storstäderna i synnerhet. De kissar på sig om det finns nåt att skriva om DIF Hockey annars är det mest bara fotboll och den fantastiska lingonserien Allsvenskan som får dem att ejakulera. Det är väl endast M. Nyströms blogg som någon gång kan vara lite läsvärd.
De har t.ex inte med M. Tjärnqvist i Rögles trupp heller. En felaktig och dåligt uppdaterad lista, inget att bry sig om eller hetsa upp sig över.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
De har t.ex inte med M. Tjärnqvist i Rögles trupp heller. En felaktig och dåligt uppdaterad lista, inget att bry sig om eller hetsa upp sig över.