1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 105293

Sv: TIFO
Puck: Det vet jag inte, men om så är fallet är det inte många kronor(mestadels av de pengarna går väl till Resor, arrangemang för Supportrar, inköp av supporterprylar etc, nån som är mer insatt får svara på detta om de så vill), ett TIFO av hygglig klass går juh på lite pengar. Patronerna har väl en TIFO budget på ca 100.000 kr tror jag att jag läste nånstans nångång men så har de oxå fått respons i kvällstidningarna för deras snygga arrangemang, dessutom har de sponsorer till TIFO vilket kanske är svårt att fixa utan att ha fått nån som helst respons av att det faktiskt existerar TIFO i hockey.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer