TIFO-Gruppen: Fundera på det där. Det är nog ett ganska bra sätt att få in pengar på. När supportersidan blir klar (bör inte ta alltför lång tid) så lägger jag in en sida angående detta under eran TIFO-avdelning. Men ni får skapa sidan själva så att säga. Bör ju inte vara så svårt eftersom det blir mest text.
Alla bör minst kunna skänka en hundring tycker jag...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
TIFO-Gruppen: Fundera på det där. Det är nog ett ganska bra sätt att få in pengar på.
När supportersidan blir klar (bör inte ta alltför lång tid) så lägger jag in en sida angående detta under eran TIFO-avdelning. Men ni får skapa sidan själva så att säga. Bör ju inte vara så svårt eftersom det blir mest text.
Alla bör minst kunna skänka en hundring tycker jag...