Hahl Bundy: Jo. Betänk att dom köper honom för pengarna dom fick för Weinhandl och Mårtensson. Själv tycker jag att det är sunt att vi INTE är med och bjuder på en sån där spelare. Huva vad mycket pengar.
Nu är det iof inte klart att han får så där mycket pengar, kan tänkas vara ren spekulation från tidningens sida utifrån hans NHL-värde. Typ.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu är det iof inte klart att han får så där mycket pengar, kan tänkas vara ren spekulation från tidningens sida utifrån hans NHL-värde. Typ.