Ambroo: Ja, jag tyckte Brynte imponerade ifjol. Allsidig kille.
Klart som fan att det är mycket svammel. Hur svårt ska det vara att säga klart och tydligt; "Just nu finns det ingen spelare på marknaden som vi är intresserad av. Vi tänker vänta tills NHL-camperna är klara och se om vi kan hitta nån då."
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Klart som fan att det är mycket svammel. Hur svårt ska det vara att säga klart och tydligt; "Just nu finns det ingen spelare på marknaden som vi är intresserad av. Vi tänker vänta tills NHL-camperna är klara och se om vi kan hitta nån då."