Cartman: Tja, nån som har en faster som har en svensk syster som dom har besökt på semestern. Det råkade infalla med Timrås första träning och amerikanerna tyckte att det vore roligt att titta på den. Vad vet jag?
Hur vet du att det inte var nån av dom som det länkades till förresten? Om du känner igen dom så är det ju bara att surfa runt på edmontons sida tills du hittar dom och fallet är löst :)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hur vet du att det inte var nån av dom som det länkades till förresten? Om du känner igen dom så är det ju bara att surfa runt på edmontons sida tills du hittar dom och fallet är löst :)