1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 10547

Sv: Entrén
Efter att ha hört med spelarna så är de riktigt nöjda med introt och det viktigaste är väl att de blir sporrade (matchen igår svärmades iof med premiärnerver). Sen vill spelarna åka rakt fram istället för runt cirkeln men det går säkert att lösa.

"beautifulpeople"-lineupskivan är trasig men har snart klippt ihop en ny. (Kanske till Lördag)

"The winner takes it all" - spelades igår efter matchen...

RED DEVILS: Är det något mer så är det enklare att du skickar ett mess. till min "Hockeysnack-brevlåda" så blir det bättre dialog.

Förresten, vi vann igår va??!

Jag älskar er alla!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer