epa: Trevligt med poäng och upphämtning i sista sekunden. Precis den attityden som man vill att Timrå skall vara förknippade med - Vi är Timrå och vi ger aldrig upp!
Hoppas att nån driven person orkar med att hålla koll på den interna poängligan under försäsongen. Själv orkar jag inte göra det ;)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppas att nån driven person orkar med att hålla koll på den interna poängligan under försäsongen. Själv orkar jag inte göra det ;)