1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1058126

Sv: Vi älskar Zäta!
spAps: Arenor jag har besökt:
Cloetta center (Linköping HC) +++++
Globen (Djurgårdens IF) +++++
Hovet (Djurgårdens IF) +++
HP Pavilion (San Jose Sharks) +++++
Kinnarps arena (HV71) +++
Löfbergs lila arena (Färjestads BK) ++++
Scandinavium (Frölunda Indians) +++
Swedbank arena (Modo Hockey) +++++

Ishallar/Islador jag har besökt:
EON Arena (Timrå IK) +++


Hur tänkte du? först och främst heter den E:on ARENA och sedan så ger du den tre plus lika många som kinnarps arena som klassas som arena?


.....lillebrors komplex eller ?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer