Kongo: Det är ju i alla fall skönt att folk kommit över förlusten av Hahl.
"Han är ingen jävla kejsare"
"skitsnack att han är kejsaren"
Sök tillbaka nån månad och titta om det allmänna intrycket av att han lämnade Timrå kan avrundas med "inte oersättlig".
Ganska komiskt, även om jag själv inte tycker att det är dags att lägga sig och självdö bara för att Regin och Hahl lämnat. Lite optimism måste man ändå tillåtas ha, eller hur? Produktivt önskade man alltid mer av Regin. Spelmässigt var han ändock en av de bättre i ES. Wandell kan nog bli en helt okej ersättare vad det lider.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Han är ingen jävla kejsare"
"skitsnack att han är kejsaren"
Sök tillbaka nån månad och titta om det allmänna intrycket av att han lämnade Timrå kan avrundas med "inte oersättlig".
Ganska komiskt, även om jag själv inte tycker att det är dags att lägga sig och självdö bara för att Regin och Hahl lämnat. Lite optimism måste man ändå tillåtas ha, eller hur? Produktivt önskade man alltid mer av Regin. Spelmässigt var han ändock en av de bättre i ES. Wandell kan nog bli en helt okej ersättare vad det lider.