Ja det här kunde ju vart en riktigt skitmatch som helst nu på försäsongen om Timrå spelat som Modo gjorde, som tur var ville laget annat. Jag gick hem med en bra känsla efter att ha sett matchen. Nu väntar jag bara på Jimmy Hamrins krönika, det är alltid intressant att läsa hur han ser på hockeylivet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag gick hem med en bra känsla efter att ha sett matchen.
Nu väntar jag bara på Jimmy Hamrins krönika, det är alltid intressant att läsa hur han ser på hockeylivet.