dr-nix: Jag gillade vad jag såg i matchen mot Modo. Timrå leder med 4-0, det återstår sekunder och Modo pressar i Timrås zon. Skott kommer, Timråspelare täcker. Vem? Styf. Han har axlat Lindströms roll, helt klart :)
Spelmässigt kommer inte Sanny att saknas så mycket. Men inställningsmässigt kommer han säkert att saknas. Han var ruskig på att täcka skott. Återstår att se om Styf axlar den manteln.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Spelmässigt kommer inte Sanny att saknas så mycket. Men inställningsmässigt kommer han säkert att saknas. Han var ruskig på att täcka skott. Återstår att se om Styf axlar den manteln.