Tycker ändå att Wikegård har en ganska sund syn på årets Timrå. Det han sa på Sportnytt stämmer också bra. Är det, till exempel, realistiskt att ha kvar samma målsättning i år som ifjol? Att komma fyra när man, som Wikegård säger, tappat två av elitseriens bästa centrar. Är det realistiskt?
Vilken plats tippade han oss på? Eller har inte han tippat serien?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vilken plats tippade han oss på? Eller har inte han tippat serien?