badger: JAAAAA!!!!!!:.... cupseger....... Så årets "stryklag" tog helt enkelt o lallade hem cupen hur lätt som helst....... kanske hockeysverige borde börja tänka om o respektera oss nu?..... Nu sprättar jag en bira o njuter......
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Så årets "stryklag" tog helt enkelt o lallade hem cupen hur lätt som helst....... kanske hockeysverige borde börja tänka om o respektera oss nu?.....
Nu sprättar jag en bira o njuter......
FROZA TIMRÅ!!! MOT ALLA ODDS!!!