Det värsta med att vara med i Timrå IK supporterklubb är att oroande många fellow TIK:ers har så erbarmeligt usel musiksmak. Def fuckin Leppard...
Nej, nu får jag glida i lördagsstassen och ge mig ut på sööööder. Tack för den cupsegern. Försäsong fortfarande men ändå roligare med seger än förlust.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Nej, nu får jag glida i lördagsstassen och ge mig ut på sööööder. Tack för den cupsegern. Försäsong fortfarande men ändå roligare med seger än förlust.