Jag la nyss upp en provisorisk TIFo hemsida, inte mycket att titta på där, men den kommer säkert fyllas, fast den kanske byter server =)
När jag har tillgång till alla namn som betalat in pengar så ska jag lägga in de på den dära listan under tävling, skulle kanske vara en idé att man skriver vilket namn man går under på HS oxå, så slipper jag skriva ut era riktiga namn =)
Nu äre bara å mata in pengar för priser finns har jag fått bekräftat idag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
När jag har tillgång till alla namn som betalat in pengar så ska jag lägga in de på den dära listan under tävling, skulle kanske vara en idé att man skriver vilket namn man går under på HS oxå, så slipper jag skriva ut era riktiga namn =)
Nu äre bara å mata in pengar för priser finns har jag fått bekräftat idag.
Följ länken!