Frella: Jävligt bra initiativ av dig där!!! Jag kan ju inte sånt där så bra själv men idéerna finns =) TIFO gruppen fick det provisoriska namnet Redwood ultras när jag var tvungen att registrera mig på TIFO.it... Ett annat namn jag funderat på är Tall-Joxarna... svensk och bra med lite träd anknytning =) Fundera på ni och fortsätt med ditt suveräna jobb Frella!! SIdan får godkönt av mig iaf =)
Nu drar jag med Madde på 14 dagars sol semester. Vi syns på premiären.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kan ju inte sånt där så bra själv men idéerna finns =)
TIFO gruppen fick det provisoriska namnet Redwood ultras när jag var tvungen att registrera mig på TIFO.it...
Ett annat namn jag funderat på är Tall-Joxarna... svensk och bra med lite träd anknytning =) Fundera på ni och fortsätt med ditt suveräna jobb Frella!! SIdan får godkönt av mig iaf =)
Nu drar jag med Madde på 14 dagars sol semester. Vi syns på premiären.