El Maco: Jag tror nog han har ett par Aerosmith också.... ha ha... men låt han ha det...huvudsaken pudelrocken håller hans TIK-hjärta igång.....hehe..... sen i vinter ska jag nog även göra ett gästspel hos Nolbyvets för att bevisa att hans ålder ha tagit ut sin rätt..... ha ha... no hard feeling mike..... skojar ju bara, det hajar du va?....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
no hard feeling mike..... skojar ju bara, det hajar du va?....