Om jag kommer ihåg rätt (vilket inte är säkert såklart) Så är det så att bortalagen byter matchställ då de liknar det besökta hemmalagets alltför mycket. Strumpor, tröja mm..
Så jag tror nog vi får se Timrå i vita ganska ofta i vinter.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Klart vi har vitt.
Om jag kommer ihåg rätt (vilket inte är säkert såklart)
Så är det så att bortalagen byter matchställ då de liknar det besökta hemmalagets alltför mycket. Strumpor, tröja mm..
Så jag tror nog vi får se Timrå i vita ganska ofta i vinter.