JonasD: Personligen tyckte jag att det tog i princip hela grundserien innan Robin visade lite av de takter jag förväntade av honom. I år har han börjat okej, bara hoppas han växer ytterligare.
Är inte Dennis scoutad av Challe/Nygårds? Uppenbarligen vet dessa herrar vad han är kapabel till. Dock bör han börja visa upp sig lite mer. Det han visats hittils duger inte på långa vägar. Men som sagt: han måste få lite mer tid på sig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
JonasD: Personligen tyckte jag att det tog i princip hela grundserien innan Robin visade lite av de takter jag förväntade av honom. I år har han börjat okej, bara hoppas han växer ytterligare.
Är inte Dennis scoutad av Challe/Nygårds? Uppenbarligen vet dessa herrar vad han är kapabel till. Dock bör han börja visa upp sig lite mer. Det han visats hittils duger inte på långa vägar. Men som sagt: han måste få lite mer tid på sig.