1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1066562

Sv: Apropå nånting...
Hur f-n kan Z vara utanför 10-top listan över svenskar som tjänar mest i NHL? Övergår mitt förstånd, han måtte vara en usel löneförhandlare eller omge sig med dylika....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du tror inte att det har att göra med att han just nu spelar av sista året på sitt fyraårskontrakt han skrev -05?

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det beor påå att han accepterade en lägre lön för att man skulle kunna plocka in fler toppspelare till Detroit...

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Han är nog en usel förhandlare eftersom Z tänker med hjärtat. Pengarna verkar inte vara lika viktigt om han tjänar 16 milj/säsong eller 30 milj. Huvudsaken han trivs i rött o vitt!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja han är grymt underbetald, han lär få ett mycket bättre kontrakt nästa gång han skriver på.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer