Katastrofperiod. De enda positiva spelsekvenserna var under dom inledande fem minuterna och den avslutas med en totalt onödig utvisning och baklängesmål.
Angående Rådbjär så bör han ju inse att han bara är en zebra, inse att en zebras roll är i kuliserna och sluta fjanta sig. Positivt att allt fortfarande är öppet inför tredje iaf, man får hoppas att den här skiten kan tända spelarna på något sätt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Angående Rådbjär så bör han ju inse att han bara är en zebra, inse att en zebras roll är i kuliserna och sluta fjanta sig. Positivt att allt fortfarande är öppet inför tredje iaf, man får hoppas att den här skiten kan tända spelarna på något sätt.