Problemet när vi pratar fotboll och Giffarna är väl att folk är för bortskämda. Varför ska folk betala för att se en sparka och spring match mot Trelleborg i minusgrader i oktober när vi matas med världsfotboll i Champions League på bästa sändningstid varje vecka?
Att den som har stått för de mest välriktade skotten på IP det här året heter Rod Stewart säger väl allt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att den som har stått för de mest välriktade skotten på IP det här året heter Rod Stewart säger väl allt.