DJ Hemp: Förlåt att jag kommenterar ditt inlägg: -men är det som du beskriver det, så är ju du som dom andra "trollen" som bara kommer hit för att provocera...
Så du menar att jag, DJ Hemp, efter mer än 30 år som TIK:are och mer än 10 år som internet-Timråit bara är här för att "provocera"!? Kan du precisera dig en aning? Som jag ser det snackar du bara en massa skit...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer