Ambroo: Timo är en gudabenådad hockeyspelare, det har han visat otaliga gånger. Inte minst i de första matcherna denna säsong. Nej, skulle han tvingas sluta är världen orättvisare än vanligt. Jag håller tummarna att han blir bra igen, hoppas det hjälper
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Jag håller tummarna att han blir bra igen, hoppas det hjälper