1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615018 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1070020

Sv: Apropå nånting...
Nu orkar jag inte skumma igenom det som skrivits, men jag antar att nån med vaket hockeyöga snappat upp detta och orkat skriva om det;

Man vinner inga matcher på att gå runt på lite folk och allra helst inte i kombination med att man sitter alldeles för mycket i utvisningsbåset.

Bolibompakedjan spelar kring 5 minuter när vi redan sliter på manskapet, varför? De har visat gång på gång att man inte är sämre än nån annan.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Att det fortfarande finns dem som anser att DP håller på den här nivån, herregud! Det finns som sagt minst en orsak till att han knappt platsade i ett allsvenskt skitlag ifjol...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...