Börje: Kan Timrå plocka hit Zupancic utan att få nåt större språkproblem så bör väl oxå LHC kunna lyckas med att ha en utlänning utan större kunskaper i engelska i laget.
Tror det mesta beror på att han helt enkelt var usel, dålig lagarbetare samt kanske inte lätt att ha å göra med utanför isen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror det mesta beror på att han helt enkelt var usel, dålig lagarbetare samt kanske inte lätt att ha å göra med utanför isen.