Johan J: "LHC...en publik utan något som helst hockeykunnande."
Det var det sämsta jag läst på jävligt länge. Jävligt korkat uttalande av dig. Menar du att du hatade Timrå när de var en ung elitserieförening, eller var du ens född då? Ens född när LHC gick upp första gången? Bra förresten att ni övriga inte klagar på LHC när chansen ges :/ Det är jag glad över iofs.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
"LHC...en publik utan något som helst hockeykunnande."
Det var det sämsta jag läst på jävligt länge. Jävligt korkat uttalande av dig. Menar du att du hatade Timrå när de var en ung elitserieförening, eller var du ens född då? Ens född när LHC gick upp första gången? Bra förresten att ni övriga inte klagar på LHC när chansen ges :/ Det är jag glad över iofs.