Johan J: Ja, det finns ju de i Stångebro som brukar ta med sig baseballträ och annat. Nej, men i Norrland finns en annan och bättre mentalitet vad gäller våld, men LHC fans är långt, långt ifrån att vara våldsamma.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja, det finns ju de i Stångebro som brukar ta med sig baseballträ och annat. Nej, men i Norrland finns en annan och bättre mentalitet vad gäller våld, men LHC fans är långt, långt ifrån att vara våldsamma.