1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 107481

Sv: Linköping skickar hem slovak...
Cluben LHC: Tack, fick precis se en öppning och en viss inblick hos dig i vad som egentligen händer i Stångebro. Om stasivakterna haft samma inställning till sin hemmapublik som till gästande lags supportrar skulle du slippa pinsamma uttalanden som "det finns ju de i Stångebro som brukar ta med sig baseballträ". Nej, vet du vad. Behöver ni slåss kan ni åka ut till Mantorp Park och göra upp. Det verkar vara en alldeles för hög koncentration av könshormoner i stallet. Undrar om de inte passar sig bättre i cylindrarna på en av Östgötaslättens traktorer eller som gödning på åkrarna.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer