Cluben LHC: Riktiga tränare??....... på vilket sätt har ni lyckas bättre än oss på den biten?
Lill-kenta/Eldebrink har gjort underverk med laget såhär långt..... NI kanske upptäckte det i Jämtlands hockeycup??...... 4-1 total utklassning i nästan två perioder...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Lill-kenta/Eldebrink har gjort underverk med laget såhär långt..... NI kanske upptäckte det i Jämtlands hockeycup??...... 4-1 total utklassning i nästan två perioder...